Terug
Gepubliceerd op 28/11/2023

Besluitenlijst  vast bureau

ma 20/11/2023 - 16:00 Collegezaal
  • 1.

    2023_VB_00513 - Goedkeuring notulen vast bureau vorige zitting - Beslissing

    Goedgekeurd

    De notulen van de zitting van het vast bureau van 13 november 2023 worden ter goedkeuring voorgelegd, overeenkomstig artikel 83 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, en alle latere wijzigingen.

  • 2.

    2023_VB_00514 - Te betalen kosten - Beslissing

    Goedgekeurd

    Alle goedgekeurde facturen werden in kost geboekt en worden ter betaling voorgelegd op de lijst als bijlage. Aangezien het vast bureau werd aangeduid als budgethouder wordt aan hen de lijst van kosten voorgelegd ter goedkeuring.

  • 3.

    2023_VB_00515 - Opbrengsten - Beslissing

    Goedgekeurd

    De opbrengsten die werden opgemaakt staan op de lijst als bijlage.

  • 4.

    2023_VB_00516 - Bestelbons - Beslissing

    Goedgekeurd

    De bestelbons die werden opgemaakt staan op de lijst als bijlage. 

    Deze lijst moet door het vast bureau in de hoedanigheid van hoofdbudgethouder worden goedgekeurd.

  • 5.

    2023_VB_00517 - Weigering van arbeidsongeval van 16 juni 2023 - Beslissing

    Goedgekeurd

    Een personeelslid werd op 16 juni 2023 het slachtoffer van een arbeidsongeval.

    Bij schrijven van 30 oktober 2023 deelt AXA mee dat de feiten overkomen aan betrokkene niet als arbeidsongeval worden erkend.

    Het dossier wordt aan het vast bureau voorgelegd ten einde de aan betrokkene op 16 juni 2023 overkomen feiten niet als een arbeidsongeval te erkennen. 

    Sinds 1 juli 2014 is de werkgever wettelijk verplicht bij arbeidsongevallen met een tijdelijke arbeidsongeschiktheid van minder dan 30 dagen de genezen verklaring af te handelen.

  • 6.

    2023_VB_00518 - Selectieprocedure administratief medewerker. Aanstelling - Beslissing

    Goedgekeurd

    Het vast bureau heeft op 16 oktober 2023 kennis genomen van het proces-verbaal van de selectieprocedure voor de contractuele betrekking van administratief medewerker en de werfreserve vastgesteld.

    Aangezien er momenteel een tekort is aan maatschappelijke assistenten in het Sociaal Huis is het voorstel om bijkomend een administratief medewerker aan te stellen en hiervoor te putten uit de werfreserve vastgesteld door het vast bureau in zitting van 16 oktober 2023. 

  • 7.

    2023_VB_00519 - Selectieprocedure centrumverantwoordelijke LDC. Vacantverklaring. Aanstelling - Beslissing

    Goedgekeurd

    Het vast bureau heeft op 6 november 2023 kennis genomen van het proces-verbaal van de selectieprocedure voor de contractuele betrekking van centrumverantwoordelijke LDC en de werfreserve vastgesteld.

    Er kan met ingang van 1 februari 2024 1 voltijdse contractuele betrekking van centrumverantwoordelijke LDC voor onbepaalde duur vacant worden verklaard en ingevuld door te putten uit de werfreserve.

  • 13.

    2023_VB_00525 - Dagorde raad voor maatschappelijk welzijn van 30 november 2023 - Beslissing

    Goedgekeurd

    De dagorde van de raad voor maatschappelijk welzijn van 30 november 2023 wordt als bijlage voorgelegd.