ma 12/06/2023 - 16:00 Collegezaal
De notulen van de zitting van het vast bureau van 5 juni 2023 worden ter goedkeuring voorgelegd, overeenkomstig artikel 83 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, en alle latere wijzigingen.
De bestelbons die werden opgemaakt staan op de lijst als bijlage.
Deze lijst moet door het vast bureau in de hoedanigheid van hoofdbudgethouder worden goedgekeurd.
De opbrengsten die werden opgemaakt staan op de lijst als bijlage.
Alle goedgekeurde facturen werden in kost geboekt en worden ter betaling voorgelegd op de lijst als bijlage. Aangezien het vast bureau werd aangeduid als budgethouder wordt aan hen de lijst van kosten voorgelegd ter goedkeuring.
In het vast bureau van 3 april 2023 werd beslist om voor de contractuele betrekking van energie- en wooncoach over te gaan tot de organisatie van een selectieprocedure met aanleg van een werfreserve voor de duur van 1 jaar en maximaal verlengbaar met 2 jaar. De betrekking wordt begeven bij procedure van aanwerving, bevordering, interne en externe mobiliteit. Laatstejaarsscholieren of studenten mochten eveneens deelnemen aan de selectieprocedure.
Het vast bureau neemt kennis van het proces-verbaal van 9 juni 2023 en stelt de werfreserve vast.
In het vast bureau van 13 maart 2023 werd beslist om voor de contractuele betrekking van administratief/technisch medewerker over te gaan tot de organisatie van een selectieprocedure met aanleg van een werfreserve voor de duur van 1 jaar en maximaal verlengbaar met 2 jaar. De betrekking wordt begeven bij procedure van aanwerving, bevordering, interne- en externe mobiliteit.
Het vast bureau neemt kennis van het proces-verbaal van 8 juni 2023 en stelt de werfreserve vast.
Aanvraag deeltijdse (1/10e) loopbaanonderbreking in het kader van ouderschapsverlof vanaf 1 juli 2023 tot en met 30 april 2024.
Zie aanvraag als bijlage.
Een logistiek medewerker schoonmaak is afwezig wegens ziekte tot einde contract.
Hierdoor is het aangewezen om een bijkomende logistiek medewerker aan te stellen.
Een sollicitatiegesprek tot aanwerving van een logistiek medewerker zorg heeft plaatsgevonden op 21 oktober 2022.
Het voorstel is om haar aan te stellen als logistiek medewerker schoonmaak met een contract van bepaalde duur van zodra het dossier administratief in orde is tot en met met 31 december 2023 met halftijdse prestaties (19/38).
Voorgesteld wordt om Mr. Alain Stuckens aan te stellen voor de inbezitstelling bij de rechtbank van eerste aanleg voor de nalatenschap van mijnheer Malschaert.
Een logistiek medewerker schoonmaak is afwezig wegens ziekte tot einde contract.
Hierdoor is het aangewezen om een bijkomende logistiek medewerker aan te stellen.
Een sollicitatiegesprek tot aanwerving van een logistiek medewerker zorg heeft plaatsgevonden op 21 oktober 2022.
Het voorstel is om haar aan te stellen als logistiek medewerker schoonmaak met een contract van bepaalde duur van zodra het dossier administratief in orde is tot en met met 31 december 2023 met halftijdse prestaties (19/38).