De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De notulen van de zitting van het college van burgemeester en schepenen dd. 7 oktober 2024 worden ter goedkeuring voorgelegd, overeenkomstig artikel 50 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017 en latere wijzigingen.
De notulen van de vergadering van de kerkraad Sint-Lutgardis van 1 oktober 2024 worden voorgelegd in het kader van de schorsingsbevoegdheid van het college van burgemeester en schepenen en het administratief toezicht.
Aan het college van burgemeester en schepenen wordt gevraagd de grafconcessie voor 30 jaar met kelder voor 2 personen – begraafplaats Sint-Laureins-Berchem toe te kennen aan de concessiehouder.
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
Betreft: bezwaren tegen de gemeentebelasting op het ophalen van huisvuil - aanslagjaar 2024.
De belastingplichtige diende bezwaar in tegen de gemeentebelasting op het ophalen van huisvuil.
Op vrijdag 18 oktober 2024 wordt een 'Halloween Kinderfuif' georganiseerd te Parochiezaal Vlezenbeek (turnzaal lagere school - Dorp 48).
Het evenement start om 17u00 en eindigt om 22.00 uur.
De organisatoren vragen de toelating voor het brengen van elektronisch versterkte muziek met een maximum toegestaan geluidsniveau tussen 85 en 95 dB(A).
Op vrijdag 25 oktober 2024 wordt 'Cashmere' georganiseerd door Villa Basta in het barlokaal van Laekelinde.
Het evenement start om 17u00 en eindigt om 22.00 uur.
De organisatoren vragen de toelating voor het brengen van elektronisch versterkte muziek met een maximum toegestaan geluidsniveau tussen 85 en 95 dB(A).
Op zaterdag 26 oktober 2024 wordt het evenement 'Live concert' georganiseerd te 1600 Sint-Pieters-Leeuw, Rink 47.
Het evenement start om 21u00 en eindigt om 23u00.
De organisatoren vragen de toelating voor het brengen van elektronisch versterkte muziek met een maximum geluidsniveau tot 100 dB(A)
Op vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 februari 2025 gaat het spaghettifestijn van Chiro Zuun door in de Arthur Quintusstraat 42, Sint-Pieters-Leeuw 1600.
Het evenement gaat door op:
De organisatoren vragen de toelating voor het brengen van elektronisch versterkte muziek met een maximum toegestaan geluidsniveau tussen 85-95 dB(A).
De organisatoren van de 'kerstfuif KLJ Vlezenbeek' dd. 21.12.2024 vragen de toelating tot het schenken van sterke dranken (cocktails).
Verwijzend naar de organisatie van de "Jaarmarkt Vlezenbeek" op zaterdag 26 oktober 2024 en de "Kermis Vlezenbeek" op zondag 27 oktober 2024 in 1602 Vlezenbeek, dienen dringend maatregelen genomen om de veiligheid van de deelnemers en bezoekers te garanderen en een vlot en veilig verkeer te waarborgen. Overwegende dat het gaat om maatregelen tot regeling van niet blijvende of periodieke toestanden, vragen we aan het college van burgemeester en schepenen hiervoor een tijdelijke politieverordening op het wegverkeer goed te keuren.
Het college van burgemeester en schepenen werd aangeduid als budgethouder en aan hen wordt de lijst van kosten voorgelegd ter goedkeuring.
De opbrengsten die werden opgemaakt staan op de lijst als bijlage.
Deze lijst moet door het college van burgemeester en schepenen in de hoedanigheid van hoofdbudgethouder goedgekeurd worden.
De bestelbons die werden opgemaakt staan op de lijst als bijlage.
Deze lijst moet door het college van burgemeester en schepenen in de hoedanigheid van hoofdbudgethouder goedgekeurd worden.
Tijdens dag van de jeugdbeweging op 18/10/2024 zal de jeugddienst drank verkopen. Het tarief dient vastgelegd te worden.
Het college van burgemeester en schepenen dient de plaatsverboden, opgelegd door de burgemeester, te bekrachtigen.
Op zaterdag 26 oktober 2024 wordt een afterparty na de Jaarmarkt van Vlezenbeek in oud café de Limelight georganiseerd.
Het evenement start om 17u00 en eindigt om 03u00.
De organisatoren vragen de toelating voor het brengen van elektronisch versterkte muziek met een maximum toegestaan geluidsniveau tussen 85 en 95 dB(A).
Op zaterdag 21 december 2024 wordt het evenement 'Kerstfuif KLJ Vlezenbeek' georganiseerd in de Konijnestraat 86, 1602 Vlezenbeek.
Het evenement start om 21.00 uur en eindigt om 03.00 uur.
De organisatoren vragen de toelating voor het brengen van elektronisch versterkte muziek met een maximum toegestaan geluidsniveau tot 100 dB(A).
Er wordt akkoord gevraagd voor onderstaande stageaanvraag.
De gemeente Sint-Pieters-Leeuw gaat over tot de inrichting van het speelterrein gelegen tussen Gladiolenlaan en Brusselbaan.
Wij ontvingen de aanvraag van betrokkene voor de overname van het abonnement van zijn foorattractie "koortje trek" voor de winterkermis van Vlezenbeek.
Op basis van een besluit van de Vlaamse Regering uit 2020, met nieuwe normen inzake halte-spreiding, werden in Sint-Pieters-Leeuw 12 (6x2) haltes geschrapt wegens geen gebruik en/of te korte halte-afstand tot de vorige/volgende halte. Hieronder viel onder andere de halte Vlezenbeek Heilige Geest (op de Postweg), aangezien ze gelegen was op 400m van de halte Vlezenbeek Ziekenhuis Inkendaal.
Het samenvoegen van de vroegere buslijnen 141 en 142 sinds 6 januari 2024 tot lijn R42 zorgt voor een hoogfrequente as Leerbeek - Lennik - Vlezenbeek - Anderlecht - Brussel-Zuid.
Het lokaal bestuur verneemt dat, omwille van deze hogere frequentie, het aantal reizigers dat de bushalte Heilige Geest zou kunnen nemen, toeneemt.
Daarom wordt voorgesteld om De Lijn officieel de vraag te stellen om bushalte Vlezenbeek Heilige Geest opnieuw in gebruik te nemen.
De vereniging CD Tahtanka heeft een aanvraag ingediend om erkend te worden als sportclub in onze gemeente. Zo kunnen zij ook gebruik maken van de goedkopere tarieven van de accommodaties en kunnen ze ook een aanvraag indienen voor subsidies.
Organiseren van de 3 jaarmarkten en dierenwedstrijden.