De notulen van de zitting van het college van burgemeester en schepenen dd. 25 november 2024 worden ter goedkeuring voorgelegd, overeenkomstig artikel 50 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017 en latere wijzigingen.
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en haar hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en haar hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en haar hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland gevestigd hebben zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet vastgesteld worden.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde personen zouden hun hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland hebben gevestigd zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en hun hoofdverblijfplaats kan niet worden vastgesteld.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoners en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college akkoord om deze personen van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde personen zouden hun hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland hebben gevestigd zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en hun hoofdverblijfplaats kan niet worden vastgesteld.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoners en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college akkoord om deze personen van ambtswege af te voeren?
De in de beraadslaging vermelde persoon zou zijn hoofdverblijfplaats in een andere gemeente van het Rijk of in het buitenland hebben gevestigd zonder hiervan aangifte te hebben gedaan in de vorm en binnen de vastgestelde termijn en zijn hoofdverblijfplaats kan niet worden vastgesteld.
Geen enkele gevangenis in België heeft ons op de hoogte gesteld van een eventuele opsluiting en/of vrijlating van voornoemde inwoner en dit in het kader van artikel 18 § 5 van het KB van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze persoon van ambtswege af te voeren?
Op 25 januari 2025 wordt een pensioenviering georganiseerd door betrokkene te barlokaal Laekelinde.
Het evenement start om 18.30 uur en eindigt om 01.00 uur.
De organisatoren vragen de toelating voor het brengen van elektronisch versterkte muziek met een maximum toegestaan geluidsniveau tussen 85 en 95 dB(A).
De organisatoren van het evenement 'Jelle Cup 5-5' dd. 9 mei en 10 mei 2025 vragen de toelating tot het schenken van sterke dranken (cocktails).
Het evenement gaat door op:
Een personeelslid vraagt onbetaald verlof als gunstmaatregel.
Betrokkene, vast benoemde onderwijzeres aan de gemeentelijke basisschool 't Populiertje, verzoekt haar voltijdse loopbaanonderbreking medische bijstand voor hospitalisatie van een minderjarig kind te verlengen van maandag 25 november 2024 tot zondag 1 december 2024.
Betrokkene, vast benoemde kleuteronderwijzeres aan de gemeentelijke basisschool 't Populiertje, verzoekt haar een deeltijdse loopbaanonderbreking 1/5 te verlengen van 1 december 2024 tot en met 28 februari 2025.
Betrokkene, vast benoemde kleuteronderwijzeres aan de gemeentelijke basisschool 't Populiertje, verzoekt haar deeltijdse loopbaanonderbreking 1/5 te verlengen van 1 december 2024 tot 31 januari 2025.
Aanvraag kapvergunning voor het kappen van 1 ceder te Brusselbaan 205, 1600 Sint-Pieters-Leeuw
Aantal artikelen: 342
Bedrag: 72.692,58 €
Zie kohier in bijlage.
Het college van burgemeester en schepenen werd aangeduid als budgethouder en aan hen wordt de lijst van kosten voorgelegd ter goedkeuring.
De opbrengsten die werden opgemaakt staan op de lijst als bijlage.
Deze lijst moet door het college van burgemeester en schepenen in de hoedanigheid van hoofdbudgethouder goedgekeurd worden.
De bestelbons die werden opgemaakt staan op de lijst als bijlage.
Deze lijst moet door het college van burgemeester en schepenen in de hoedanigheid van hoofdbudgethouder goedgekeurd worden.
Op dinsdag 31 december 2024 wordt 'Aspi's New years party' georganiseerd te Barlokaal - Jeugdcentrum Laekelinde.
Het evenement start om 22.00 uur en eindigt om 05.00 uur.
De organisatoren vragen de toelating voor het brengen van elektronisch versterkte muziek met een maximum toegestaan geluidsniveau tussen 85-95 dB(A).
Op het college van burgemeester en schepenen van 5 augustus 2024 werd beslist om over te gaan tot de organisatie van een selectie voor de contractuele betrekking van logistiek medewerker schoonmaak gemeente/OCMW met aanleg van een werfreserve voor de duur van 1 jaar en maximaal verlengbaar met 2 jaar. De betrekking werd begeven bij procedure van aanwerving, bevordering, interne en externe mobiliteit.
Op het college van burgemeester en schepenen van 5 augustus 2024 werd beslist om voor de contractuele betrekking van technisch assistent groen over te gaan tot de organisatie van een selectieprocedure met aanleg van een werfreserve voor de duur van 1 jaar en maximaal verlengbaar met 2 jaar. De betrekking wordt begeven bij procedure van interne mobiliteit.
Het GO! Technisch Atheneum Halle vraagt stageplaatsen voor hun leerlingen bij de dienst kinderopvang.
Verschillende contracten van bepaalde duur eindigen op 31 december 2024.
Is het college van burgemeester en schepenen akkoord om deze contracten te verlengen m.i.v. 1 januari 2025 zodat de continuïteit van de diensten verzekerd blijft.
Gunstig advies diensthoofden.
Een kinderbegeleider werd aangesteld met een arbeidsovereenkomst van bepaalde duur.
Voorstel om de overeenkomst te verlengen.
Voor het uitvoeren van het onderhoud (maaien, onderhoud en renovatie) op de voetbalpleinen van KV Zuun, Leeuw-Brucom, FC Negenmanneke en SK Vlezenbeek loopt het huidige contract af. Op vraag van de sportdienst wordt een nieuwe procedure opgestart.
Opdracht voor de aanneming van diensten: opmaak van waterveiligheidsstudies om bestaande gebouwen te beschermen tegen schade door overstromingen met behulp van individuele maatregelen.
Het lokaal bestuur kreeg op 21 november de vraag tot vrijgave borg van de borgtocht voor perceel 4 van het dossier “Groenonderhoud openbaar domein” dat werd gegund aan de firma Pronatura.
Betrokkene voldoet niet aan de normen om te beschikken over een bestuurderspas.
Voor de opdracht van de nieuwbouw voor de jeugdlokalen van Chiro Snoopy wordt de goedkeuring gevraagd voor VRK 010 (aanpassingen nooddeur en stormkettingen), VRK 0012 (wijzigingen omgevingsaanleg), VRK 0013 (elektrische bediening rolluik) en VRK 0014 (noodverlichting).
Verkavelaar Zabra verzoekt de goedkeuring van het proces verbaal van definitieve oplevering en borgvrijgave. De infrastructuur werken in deelfase 1, deelfase 2 en het parkgedeelte zijn volledig afgerond. De eigendomsoverdracht wordt door de juridische dienst opgestart.
Studiebureau D+a stelt voor, conform het verslag van nazicht, om deze opdracht toe te wijzen aan de economisch meest voordeligste offerte ingediend door Colas Noord tegen het nagerekende offertebedrag van € 1.670.638,66 excl. btw of € 1.947.840,47 incl. btw.
De notulen van de zitting van het college van burgemeester en schepenen dd. 2 december 2024 worden staande de vergadering goedgekeurd, overeenkomstig artikel 50 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017 en latere wijzigingen.
Op onderstaande data wordt 'Skihütte' georganiseerd te Konijnestraat 82,1602 Vlezenbeek .
Het evenement met elektronisch versterkte muziek gaat door op:
De organisatoren vragen de toelating voor het brengen van elektronisch versterkte muziek met een maximum toegestaan geluidsniveau tussen 85-95 dB(A).