Terug
Gepubliceerd op 05/11/2024

Besluitenlijst  vast bureau

vr 25/10/2024 - 16:00 Colomazaal
  • 1.

    2024_VB_00467 - Goedkeuring notulen vast bureau vorige zitting - Beslissing

    Goedgekeurd

    De notulen van de zitting van het vast bureau van 21 oktober 2024 worden ter goedkeuring voorgelegd, overeenkomstig artikel 83 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, en alle latere wijzigingen.

  • 3.

    2024_VB_00469 - Te betalen kosten - Beslissing

    Goedgekeurd

    Alle goedgekeurde facturen werden in kost geboekt en worden ter betaling voorgelegd op de lijst als bijlage. Aangezien het vast bureau werd aangeduid als budgethouder wordt aan hen de lijst van kosten voorgelegd ter goedkeuring.

  • 4.

    2024_VB_00470 - Bestelbons - Beslissing

    Goedgekeurd

    De bestelbons die werden opgemaakt staan op de lijst als bijlage. 

    Deze lijst moet door het vast bureau in de hoedanigheid van hoofdbudgethouder worden goedgekeurd.

  • 5.

    2024_VB_00471 - Opbrengsten - Beslissing

    Goedgekeurd

    De opbrengsten die werden opgemaakt staan op de lijst als bijlage.

  • 6.

    2024_VB_00472 - Lijkbezorging van behoeftigen en vervoer van stoffelijke overschotten op bevel van het Parket, gunning voor de dienstjaren 2025 t.e.m. 2027 - Beslissing

    Goedgekeurd

    Er moet een begrafenisondernemer worden aangesteld voor de lijkbezorging van behoeftigen (OCMW) en voor het vervoer van stoffelijke overschotten op bevel van het Parket periode 01/01/2025 tot 31/12/2027.

  • 7.

    2024_VB_00473 - Weigering van arbeidsongeval van 2 augustus 2024 - Beslissing

    Goedgekeurd

    Een personeelslid werd op 2 augustus 2024 het slachtoffer van een arbeidsongeval.

    Bij schrijven van 7 oktober 2024 deelt AXA mee dat de feiten overkomen aan betrokkene niet als arbeidsongeval worden erkend.

    Het dossier wordt aan het vast bureau voorgelegd ten einde de aan betrokkene op 2 augustus 2024 overkomen feiten niet als een arbeidsongeval te erkennen. 

    Sinds 1 juli 2014 is de werkgever wettelijk verplicht bij arbeidsongevallen met een tijdelijke arbeidsongeschiktheid van minder dan 30 dagen de genezen verklaring af te handelen.

  • 8.

    2024_VB_00474 - Selectieprocedure. Verlenging werfreserve - Beslissing

    Goedgekeurd

    Het vast bureau besliste om voor de betrekking van administratief medewerker en centrumleider LDC de Wilg een wervingsreserve vast te stellen.

    Aan het vast bureau wordt gevraagd of de wervingsreserves wel of niet moeten worden verlengd.

  • 9.

    2024_VB_00475 - Selectieprocedure hoofdmaatschappelijk assistent - kennisneming proces verbaal en vaststelling werfreserve - Beslissing

    Goedgekeurd

    In zitting van het vast bureau d.d. 5 augustus 2024 werd beslist om voor de betrekking van hoofdmaatschappelijk assistent (B4-B5 niveau) over te gaan tot de organisatie van een selectieprocedure met aanleg van een werfreserve.

  • 10.

    2024_VB_00476 - Selectieprocedure hulpkok/kok WZC. Kennisneming proces-verbaal en vaststelling werfreserve - Beslissing

    Goedgekeurd

    In het vast bureau van 5 augustus 2024 werd beslist om voor de contractuele betrekking van hulpkok/kok WZC over te gaan tot de organisatie van een selectieprocedure met aanleg van een werfreserve voor de duur van 1 jaar en maximaal verlengbaar met 2 jaar. De betrekking wordt begeven bij procedure van aanwerving, bevordering, interne en externe mobiliteit.  

  • 11.

    2024_VB_00477 - Selectieprocedure logistiek medewerker keuken WZC. Kennisneming proces-verbaal en vaststelling werfreserve - Beslissing

    Goedgekeurd

    In het vast bureau van 5 augustus 2024 werd beslist om voor de contractuele betrekking van logistiek medewerker keuken WZC over te gaan tot de organisatie van een selectieprocedure met aanleg van een werfreserve voor de duur van 1 jaar en maximaal verlengbaar met 2 jaar. De betrekking wordt begeven bij procedure van aanwerving, bevordering, interne en externe mobiliteit.  

  • 12.

    2024_VB_00478 - Selectieprocedure centrummedewerker LDC. Vacantverklaring. Aanstelling - Beslissing

    Goedgekeurd

    Het vast bureau heeft op 30 september 2024 kennis genomen van het proces-verbaal van de selectieprocedure voor de contractuele betrekking van centrummedewerker LDC en de werfreserve vastgesteld.

    Er dient een halftijdse (19/38) betrekking van centrummedewerker (C1-C2) worden vacant verklaard en ingevuld door te putten uit de werfreserve.

  • 13.

    2024_VB_00479 - Aanstellen deeltijdse administratief medewerker met een vervangingsovereenkomst - Beslissing

    Goedgekeurd

    Een halftijds centrummedewerker - halftijds administratief medewerker LDC was langdurig afwezig wegens ziekte en heeft via een aanvraag progressieve werkhervatting haar halftijdse functie als centrummedewerker hervat sinds 1 juli 2024. 

    Betrokkene zal vanaf 1 november 2024 haar progressieve werkhervatting opschalen naar 80%. Het voorstel is om haar deeltijdse (20%) functie als administratief medewerker LDC in te vullen via een vervangingscontract.

  • 16.

    2024_VB_00482 - 2023-408 - Leasing voertuigen voor gemeentelijke diensten - Goedkeuring gunning - Beslissing

    Goedgekeurd

    Goedkeuring gunning “Leasing voertuigen voor gemeentelijke diensten” - perceel 3 : 1x type bestelwagen met gesloten laadbak 12m³.

  • 17.

    2024_VB_00483 - Verkoop tafels Zilverlinde - Beslissing

    Goedgekeurd

    Er dient een verkoop te gebeuren van gebruikte tafels van WZC Zilverlinde.

  • 21.

    2024_VB_00487 - Dagorde raad voor maatschappelijk welzijn van 7 november 2024 - Beslissing

    Goedgekeurd

    De dagorde van de raad voor maatschappelijk welzijn van 7 november 2024 wordt als bijlage voorgelegd.

  • 14.

    2024_VB_00480 - Ambtshalve herplaatsing naar een lagere graad van hulpkok WZC naar logistiek medewerker keuken WZC - Beslissing

    Goedgekeurd

    Betrokkene heeft ons een schrijven bezorgd met de vraag om definitief te kunnen herplaatst worden naar een functie van een lagere graad binnen de keuken van het WZC.